“E nxehtë” si një makinë luksi!

“E nxehtë” si një makinë luksi!
Sipas disa studimeve, makina është shumë më tepër se një mjet transporti. Një perceptim veçanërisht që ndihet nga gratë (40%)  dhe vozitëset nën 35 (50%). Sepse “ne identifikojmë veten tek makina”.

Se vetura ishte gjithashtu një simbol i statusit, ne e dimë këtë, por sipas disa hulumtimeve të tregut, shumë shoferë shoqërojnë vozitjen edhe me foto që ndajnë me mediat, makinat gjithashtu udhëheqin nivelin e ndjeshmërisë dhe të pëlqimit ndaj seksit tjetër. Kjo mund të duket thjeshtuese, por kanadezët mendojnë kështu dhe, sipas një sondazhi në Kanada më shumë se një e treta e popullsisë është e bindur se vozitja e një makine "sexy" e bën mashkullin ose femrën shumë më tërheqës, një perceptim veçanërisht i ndjerë nga gratë. Gjithmonë e njëjta histori, makina karakterizohet nga erotika e fuqishme, prandaj nuk është e çuditshme që, në kohën e blerjes, pamja e jashtme e makinës llogaritet më shumë sesa cilësia e saj objektive në rrugë.

Makinat janë një nyje të rëndësishme e mënyrës në të cilën ne identifikojmë veten dhe, edhe në qoftë se zgjedhja e një makine mund të duket të jetë rezultat i një vendimi racional, implikimet emocionale dhe shoqërore janë ato që në të vërtetë kanë ndikimin më të madh kur bëjnë lëvizjen e madhe. Për shembull, 61% e të anketuarve në botë zbulojnë se kurrë nuk do të blejnë makinën e ëndrrave të tyre nëse ajo nuk ka "ngjyrën e duhur" dhe, nga pikëpamja e mbajtjes së rrugës, shumë besojnë se makina më e mirë është ajo me pamjen më tërheqëse. Gjithashtu 71% ndjehen të pakënaqur me makinën e tyre, sepse nuk i bën ata të ndjehen mjaft tërheqës.

Në imagjinatën kolektive, makina shpesh konsiderohet si provë e sensualitetit dhe të aftësive joshëse dhe bukurisë së atyre që e ngasin atë. Për njerëzit për t'u admiruar në timonin e një makine sportive është në fakt një pak 'si një rrotë karroce pallua. Të dhënat tregojnë se edhe detajet e shtrenjta të makinës do ta bëjnë në sytë e të tjerëve pronarin më të dëshirueshëm, por kini kujdes: strategjia funksionon, por vetëm në afat të shkurtër, sipas studimeve është efektive kjo strategji vetëm për shoferët e interesuar në marrëdhënie seksuale “ godit dhe ik”.

Studimet tregojnë se disa burra janë si pallonjtë, veçanërisht ata që preferojnë rrota makinash sportive me ngjyra të ndezura. Gratë janë shumë të tërhequra ndaj meshkujve me makinën që duan ato dhe këtu, ka një arsye. Por pse edhe në mesin e vajzave të bukura e të njohura të vendit tonë të vogël, ka kaq shumë foto e shfaqje publike pranë një makine kryesishi mbi 100 mijë dollarëshe, me ngjyrë të hapur, shpesh të bardhë, nga ato që harxhojnë në një ditë aq sa një punëtor merr në një muaj?

Sepse në psikologjinë njerëzore, veçanërisht në mesin e femrave të një vendi të varfër dikur, makina është një simbol i kontrollit, fuqisë, lëvizshmërinë dhe lirisë. Dhe njerëzit që i kanë ato në pronësi, meshkujt ora, janë gjithmonë të privilegjuar në këtë kuptim. Në shumë ëndrra shpesh të realizuara nga bukuroshet e modës dhe ekranit shqiptar, makina e shtrenjtë e luksoze do të thotë pushtet e sigurisht një garanci që ato do të jenë të përkëdhelura edhe për veshje e pushimë të shtrenjta.

Por mos u habisni që meshkujt, bashkëshortët, partnerët por edhe baballarët e pasur u plotësojnë femrave të bukura dëshirën për makina aparishente. Ky pëlqim është një nga ata që mashkulli dhe femra e kanë të dy, pra bien dakord, Një pikë e përbashkët komunikimi dhe shijesh. Për një mashkull një makinë e shtrenjtë është si për një femër një çantë e brenduar. Një mjet mjaft efektin për një komunikim joverbal. Shqisat bëjnë punën e tyre.

Nëse shikoni fotot e përzgjedhura nga ne, kupton se nuk ka dallim nëse je këngëtare, prezantuese, modele, pinjolle e një familjeje të pasur ose thjesht velinë. Ajo që zgjedh është që pranë të kesh dikë me makinë të shtrenjtë, mundësisht me cilindratën e duhur që të shkojë me takat e larta dhe të tregojë, publikisht, përmes një fotoje, statusin tënd. Afër por edhe larg! Pra unë jam e bukur dhe seksi, por jam e paarritshme për ty.