Ndrysho jetën në 21 ditë

Ndrysho jetën në 21 ditë
Ndrysho jetën tënde në 21 ditë, rinohesh dhe ke garancinë e një jete të gjatë dhe të lumtur. Është ky premtimi i 3 ekspertëve të famshëm. Ata kanë hartuar një program me menu dhe ushtrime fizike dhe shpirtërore që të jetosh mirë dhe gjatë. Ja cili është ai!

Nga Lorenza Guidotti dhe Roberta Piazza

Ka një rrugë ditore për të ringjallur trupin dhe mendjen, të cilat mund të filloni menjëherë të ndiqni menjëherë nëse doni të garantoni një ekzistencë të gjatë, të lumtur dhe të shëndetshme.

Për ta dizajnuar atë: Franco Berrino, ekspert i njohur i mjekut dhe të ushqyerit, Daniel Lumera, referencë ndërkombëtare në praktikën e meditimit, dhe David Mariani, trajner i specializuar në ri-arsimimin e ulur. Në një libër të ri të shkruar me titull "Njëzet e një ditë për t'u rilindur", 360 faqe nga shtëpia botuese Mondadori, ku mund të gjeni të gjitha këshillat e tyre për ndryshimin e zakoneve, ditë pas dite.

Ndrysho zakonet e tua

Sa do të jemi në botë, varemi vetëm 25% nga gjenet që kemi trashëguar nga prindërit tanë.

"Stilet e jetesës që zgjedhim për të ndjekur ndikojnë jetëgjatësinë: ajo që hamë dhe pimë, lëvizja fizike që ne praktikojmë, mjedisi në të cilin kalojmë shumicën e kohës tonë, marrëdhëniet që arrijmë të ndërtojmë me të tjerët, bota jonë shpirtërore, ndikojnë atë që jemi e do të jemi. ", thotë Franco Berrino, një nga mjekët e parë në Itali për të studiuar dietën si një mjet për parandalimin e shumë sëmundjeve, duke përfshirë edhe kancerin e gjirit.

Por nuk mjafton të dimë se ushqimi i shëndetshëm, së bashku me dozën e duhur të stërvitjes dhe meditimit aerobik, ngadalëson procesin e plakjes. Ne gjithashtu duhet të jemi të vetëdijshëm për të. Ja se si të kemi sukses në ndërmarrje.

Caktoni qëllimet tuaja

“Motivimi është kushti fillestar”, shpjegon Berrino. “Nëse jemi të vendosur ta vendosim veten në provë, marrim një fletore dhe shkruajmë objektivat që duam të arrijmë: humbjen e peshës, përmirësimin e tretjes, rritjen e konsumit të perimeve, të hahet jo në mënyrë instiktive, të jemi në gjendje të ecim çdo ditë. Ne nuk duhet të kufizohemi vetëm në planin e ushqimit”.

Ka disa studime që kanë theksuar se si ushqimi i saktë, i kombinuar me lëvizjen, është në gjendje të përmirësojë mirëqenien tonë. Dhe ka filluar të bëhen hulumtime që tregojnë se si meditimi gjithashtu ndikon pozitivisht në organizmin tonë.

“Duhet të shkrujmë e zezë në të bardhë qëllimet tona të mira, kjo është një mënyrë për t'i pasur ato gjithmonë të pranishme, për t'i bërë ato të dukshme dhe të qëndrueshme”, thekson Franco Berrino. Kjo, sigurisht, nuk mjafton. Ka sjellje për të shmangur dhe të tjera, përkundrazi, që duhet të miratohen.

Bëni zgjedhje të qëndrueshme

Gabimi i parë që nuk duhet të bëjmë është të ngutemi. “Duke na ngarkuar me pritjet e tepruara, në lidhje me kohën e marrë, ka gjasa që të na çojë në mbushjen e qëllimeve tona më të mira,” paralajmëron Berrino.

Nuk duhet t'u nënshtrohemi kufizimeve ushqimore të paqëndrueshme ose trajnimeve joproporcionale për kushtet tona fizike. Nëse vërtet duam të ndryshojmë zakonet tona, duhet ta bëjmë atë ngadalë. Pa vuajtje dhe pa theksuar.

“Ne duhet të ndiejmë kënaqësi, ta kuptojmë se, pak a shumë, ndihemi më mirë”, kjo është mënyra më e mirë për trurin tonë instinktiv që të na mbështesë në rrugën që ne kemi vendosur të ndërmarrim në vend që të bojkotojmë”, këshillon Berrino.

Një tjetër gabim për të shmangur është përsosmëria. “Le të mos shqetësohemi nëse ndodh që të ndahemi njëherë e një kohë”, siguron ekspertin tonë. “Ne përpiqemi të dëgjojmë reagimet e trupit tonë. Për të kuptuar se çfarë është e qëndrueshme dhe çfarë nuk është”.

Kushtëzo mendjen tënde

Për të lehtësuar ndryshimin, mesazhi që ne duhet të jemi në gjendje për të transferuar në mendjen tonë nuk është "ju", por "duan." Duke thënë se "Unë shtoj drithërat për drekë time" është më efektive se sa "eliminuar bukë e bardhë nga dietën time." Mundohuni të mos mendoni në terma të "ndaluar për ...", "nuk e bëjmë atë përsëri ..." "Unë duhet të mësoj të heq dorë ...". Përsëriti vetes: "Unë do të shtoj në jetën time ushqim të shëndetshëm dhe aktivitet fizik të kënaqshëm", "do të pasuroj ditën duke kaluar kohë jashtë, marrë frymë në ajër të pastër, menduar, medituar."

Çdo ditë duke përsëritur të njëjtin "veprim" për 21 ditë, ju jeni në gjendje gradualisht për të bërë ndryshimet e duhura e duke i bërë zakon themeltar.

"Tri javë është e mjaftueshme për të kushtëzuar mendjen tonë," thotë Berrino. "Nëse do të përfshini në programin tuaj edhe njerëz të tjerë do të jetë edhe më e lehtë për të arritur qëllimet për të ngrënë mirë, lëvizur më shumë, të jeni të vetëdijshëm. Me një fjalë: për të marrë më të mirën".

*përkthyer nga www.starbene.it

Shpërndajeni me miqtë tuaj: