Si të keni një fundshpinë seksi

Publicitet
Publicitet
Si të keni një fundshpinë seksi
Të gjithë femrat dëshirojnë të kenë fundshpinë të rrumbullakët. Për këtë ju vijnë në ndihmë disa ushtrime të lehta e të thjeshta që mund t’i bëni në shtëpi, të cilat ju forcojnë muskujt.

Ushtrimi 1

Shtrihuni në shpinë, zgjatini duart barazi me trupin, ndërsa këmbët thyejini në gjunjë dhe hapini me gjerësinë e supeve.

Duke u rënduar në thembra, ngrini fundshpinën në maksimum, mbajeni disa sekonda dhe lëshojeni prapë.

Gjatë ushtrimeve, mos e lëvizni shpinën, por vetëm pjesën e fundshpinës.

Këtë ushtrim përsëriteni në 3 seri me nga 10, 15, 20 herë, duke e rritur ngadalë, në fillim më pak e pastaj më shumë.

Ushtrimi 2

Shtrijuni në shpinë, zgjatini duart barazi me trupin, ndërsa këmbët bashkojini dhe shtyni me thembra, duke ngritur trupin.

Duke u rënduar në thembra, ngrini fundshpinën në maksimum, mbajeni disa sekonda dhe lëshojeni prapë.

Gjatë ushtrimeve mos e lëvizni shpinën, vetëm pjesën e fundshpinës.

Këtë ushtrim përsëriteni në 3 seri me nga 10, 15, 20 herë, duke e rritur ngadalë, në fillim më pak e pastaj më shumë.

Ushtrimi 3

Përkuluni dhe qëndroni me pëllëmbët e duarve dhe me gjunjët në tokë.

Në mënyrë energjike ngrini këmbën duke e shtrirë sa më shumë që të mundeni prapa. Mbajeni disa sekonda dhe kthejeni përsëri në pozicionin e mëparshëm.

Gjatë ushtrimeve mos e lëvizni shpinën, tendosni vetëm muskujt e fundshpinës.

Këtë ushtrim përsëriteni në 3 seri me nga 10, 15, 20 herë duke e rritur ngadalë, në fillim më pak e pastaj më shumë.

Ushtrimi 4

Përkuluni dhe qëndroni me pëllëmbët e duarve dhe me gjunjët në tokë.

Njërën këmbë tërhiqeni anash. Në mënyrë energjike mundohuni të mbërrini pikën më të lartë, pastaj përsëri kthehuni në pozicionin fillestar.

Gjatë ushtrimeve mos e lëvizni shpinën, tendosni vetëm muskujt e fundshpinës.

Këtë ushtrim përsëriteni në 3 seri me nga 10, 15, 20 herë, duke e rritur ngadalë, në fillim më pak e pastaj më shumë.

Ushtrimi 5

Rrini drejt duke u ngritur në gishtat e këmbës. Nëse nuk e keni ekulibrin e mirë, atëherë mbahuni në ndonjë karrige.

Në mënyrë energjike ngrini këmbën duke e shtrirë sa më shumë që të mundeni prapa. Mbajeni disa sekonda dhe kthejeni përsëri në pozicionin e mëparshëm.

Gjatë ushtrimeve mos e lëvizni shpinën, tendosni vetëm muskujt e fundshpinës.

Këtë ushtrim përsëriteni në 3 seri me nga 10, 15, 20 herë, duke e rritur ritmin ngadalë.

Shpërndajeni me miqtë tuaj: